Jump to content

trenger noen stive dempere til min rs2000 92 modell

Recommended Posts

Posted (edited)

Som Topic Title sier så trenger jeg noen stive dempere til min rs2000 92 modell.

men trenger noen forslag til hva som er bra men og ikke så sinnsykt dyrt.

nå vet jeg ikke hva prisen er på noen helt standard dempere. Så blir vell litt vansklig og si en pris på hva demperne skal koste :)

Edit: trenger også noen andre forslag til noe som kan stabilisere bilen og gjøre det slik at den blir bedre å kjøre.

Edited by Andars
Posted
Som Topic Title sier så trenger jeg noen stive dempere til min rs2000 92 modell.

men trenger noen forslag til hva som er bra men og ikke så sinnsykt dyrt.

nå vet jeg ikke hva prisen er på noen helt standard dempere. Så blir vell litt vansklig og si en pris på hva demperne skal koste :)

Edit: trenger også noen andre forslag til noe som kan stabilisere bilen og gjøre det slik at den blir bedre å kjøre.

spax eller koni er bra ?+?og ikke ha bilen alt for lav det bli det bedre å kjøre:)en ting til meld deg inne den klubben her( rs200-16v.com ) det finner du alt om disse biler der ikke så veldig mye inne her som vet mye om mk5-6 rs200

Posted
På min RS2000 hadde jeg H&R-fjærer og gule Koni. I tillegg hadde jeg stag baki og i motorrommet. Dette var stivt og fint

Ok :) noen linker til dette, har også hørt om dette. men trenger en link :)