Guest mhane Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Skal lakkere den nye bakfangeren på Mondeoen. Har lakket grunning og noen strøk med farge , med sånne bokser (har brukt 6 stykk til nå) en får kjøpt på Mekkonomen. Dette dekker dårlig og blir for pjaskete til å lakere en hel bakfanger. (lakken flyter ikke ut) Noen som vet hvor en får kjøpt lakk på boks med rett farge som jeg kan påføre med sprøyte/luftkompressoren?Bør være i området rundt Molde eller Ålesund. Mvh Magne
Ford-rs Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 ødegård og vestlandsk er veldig flink med lakk. de blander for deg.
vinge86 Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Molde bilakkering..Øverland i molde "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Guest mhane Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Molde bilakkering..Øverland i molde Bestemte meg for å prøve Molde Molde bilakkering kunne ikke levere.... de leverte ikke i "løs vekt" Øverland i Molde leverte varene.Knall service der selger tok seg god tid for å være sikker på at det ble riktig farge, i tilegg så tok han seg også tid til å komme med flere råd og tips om lakkeringsjobben jeg hadde i vente.På toppen av dette fikk jeg uoppfordret rabatt siden jeg gikk i arbeidsklærne til et firma jeg jobber i som vistnok handler endel med Øverland og har avtaler der. Kommer til å handle mer hos Øverland
Recommended Posts