Jump to content

Bilen min :P


MrNilsen1

Recommended Posts

Har fått gjort en del ting siden sist jeg la ut bilder ;)

 

Har fått på øyelokk, tåkelys foran og tåkelysene bak er byttet ut med 5w pære, så jeg har fått hele buen rundt bake :)

Va ei dyr avhandling og få tåkelysene, havnet vel på en 4000 - 4500kr totalt.

Samtidig har jeg fått på fastford skiltplatene, nye skilt og plastet fangeren etter ett krasj jeg hadde.

Ble som nytt.

 

Jeg vurderer og legge bilen ut for salg. Hva kan jeg sette prisen til tro?

Bilen er strøken. Den har rulla 124 000km. Jeg har verkstedregninger på at register, vannpumpe, dempere, foringer o.l er bytte (totalt deler og arbeidspenger på ca 20000,-)

Det står en 1.8l zetec motor. Det er Tracktionkontrol på bilen, samt orignale tåkelykter.

Gode dekk på sommer og finter. Sommer dekk med 15" cosworth felger, og vinterdekk på 15" orginale ford felger.

Det følger med påmontert eller ikke, ett sparco konisk luftiflter. Hengerfeste følger også med.

Samtidi som grillen i fangeren er byttet ut med sportsgrill (sort netting fra ford).

Skal selge bilen med stere, som da er en 12" rockford fosgate puch, s1. Bygd pent inn i bagasjerommet.

Det er en splitter ny JVC exad KD-AVX33 dvd spiller, som koster 7000,- nå, denner er 14 dager gammel.

Det er montert en 7" lcd i dashen. Allt av kabler og slikt er sjult. Det står rockford fosgate 6*8 tommere i alle dørene, som akkurat er ferdig innspillt.

 

Det er vell det jeg kan tenke meg.

Hva kan jeg få for den tror dere?

Den er strøken.

 

Bilder:

 

IMG_1333.jpg

IMG_1330.jpg

IMG_1343.jpg

IMG_4012.jpg

IMG_1331.jpg

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...