Guest mordiraiders Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Etter et rådelager-havari har motoer nå blitt plukket helt fra hverandre og satt sammen igjen. Veiva har blitt slipt og det er nye lager og pakninger alle veier og nye råder. Da jeg satte på reg.reim og prøvesveiva på motor så tok da altså ventiler i stempler. Alle hjul står på merker. Ventila tar i syl 2og3 avhengig av hvilken vei det blir sveiva. Har nå gitt opp å finne feilen, og håper noen har et godt tips/råd til meg? På forhånd takk for all hjelp:-)
Åshøgda-raceway Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 skulle hatt litt mer spec på motor,org råder/stempler? org kammer?
HUSNES MOTORSPORT Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 (edited) Etter et rådelager-havari har motoer nå blitt plukket helt fra hverandre og satt sammen igjen. Veiva har blitt slipt og det er nye lager og pakninger alle veier og nye råder. Da jeg satte på reg.reim og prøvesveiva på motor så tok da altså ventiler i stempler. Alle hjul står på merker. Ventila tar i syl 2og3 avhengig av hvilken vei det blir sveiva. Har nå gitt opp å finne feilen, og håper noen har et godt tips/råd til meg? På forhånd takk for all hjelp:-)ka merke har du brukt på veiva tappen som går ut eller kløfta? ka råder har du sett i?? Edited September 29, 2007 by HUSNES PIT STOP
Guest mordiraiders Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Problem fikset:-) Var jo slettest ikke noe med ventilene å jer. Under oppbygging har oljerøret blitt bøyd litt eller noe slikt, var en bolt på den ene råda som tok i røret.... Bøyde røret ut ijenn å da funka det helt 100:-) er forresten en 2wd sedan med escort motor.... Forholdsvis standard, bortsett fra chip å oppjustert trykk, hva mer som kommer får vintern vise;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now