laerdh Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 (edited) Hei!Jeg driver å bygger om en dohc til is for øyeblikket, og det jeg lurer på er om jeg bare kan bytte nettet til motorstyringa og bruke resten av dohc nettet? Eller må alt byttes? Mvh,Lars Edited October 5, 2007 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Guest tommy8888 Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Forstår jeg det sån at du skal hive i en ohc???
laerdh Posted October 6, 2007 Author Posted October 6, 2007 Yes! '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
laerdh Posted October 8, 2007 Author Posted October 8, 2007 Ingen som har gjort dette før? '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Guest HinkY Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 bytter nok bare over ledningsnettet til hjernen og hjernen, trenger ikke skifte over hele strømnettet i bilen..
laerdh Posted October 11, 2007 Author Posted October 11, 2007 (edited) Det var det jeg tenkte jeg kanskje kunne gjøre, men det var visst litt verre enn det. Det er andre typer kontakter, og jeg har ikke så mye elektrokunnskaper at jeg kan koble meg innpå med ismotorstyringa. Hvis noen hadde gjort det før, så hadde det vært litt lettere, for da kunne jeg evt. fått det forklart Edited October 11, 2007 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Guest Dagfinn Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 bytte hele el nettet eller koble farge på farge.vet ikke om det går men haynes boka har vel info om elektriske nettet på begge biler.
Recommended Posts