Helge Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Har startet klargjøringen til vinterlagring av Escosen. Byttet olje og oljefilter, ferdig med lakkrens, polering og voksing samt tatt div steinsprut. Var i ferd med å starte arbeidet med å demontere kanalspoileren for å komme skikkelig til rundt kanalene. Da ble jeg brutalt stoppet av skruer/bolter som ikke lot seg løse. Ser ut til å være trill runde og umulig å skru løs. Noen som har tips om hvordan man lettest mulig kommer til her? Videre lurer jeg på om dere vet om presenning som fungerer fint ved vinterlagring i garasje. Trenger bare dekke for støv og minimalt slitasje på lakken. Sjekket www.autogeek.net, men kunne tenke meg et produkt som kan kjøpes i Norge da frakten ble i drøyeste laget. Noen flere tips som anbefales ved vinterlagring mottas med stor takk. WOLF!!!
RS_Hage Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 kommer du til med wise grip på de skruene? må vel ha på nye muttere når de skal på igjen likevel...ellers muse gift litt unna bilen å evt jekke op eller bytte hjul så de ikke blir urunde..ingen fare likevel sikkert men... Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest
Guest Ford Gnomen Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Bor/kutt hode på bolta.Presening funker ok, bare legg noen gamle laken el.l. på først så lakken ikke blir oppripa.Noen sånne kan også være lurt.
Recommended Posts