granada81 Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Hei, noen som kan hjelpe meg å fa tak i hvite blinkere foran til en granada 84 modell, annen grill, me lyktelister er og av intresse samt sideskjørter... hekkskjørt til stasjonsvogn finns det noe slikt? nettop kjøpt meg granada å stortrives ...
granadadr Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 (edited) Hei, noen som kan hjelpe meg å fa tak i hvite blinkere foran til en granada 84 modell, annen grill, me lyktelister er og av intresse samt sideskjørter... hekkskjørt til stasjonsvogn finns det noe slikt? nettop kjøpt meg granada å stortrives ...bakjolar finns inte till kombi,,tyvärr,, men rs kjolar behöver inte det,, jag har just börjat få fram rs kitt,, kjolar och breddare,, priset tror jag hamnar på ca 2500-3000:- bakjolar finns inte till kombi,,tyvärr,, men rs kjolar behöver inte det,, jag har just börjat få fram rs kitt,, kjolar och breddare,, priset tror jag hamnar på ca 2500-3000:-lite skillnad va??? på blinkersena Edited October 20, 2007 by granadadr
granada81 Posted October 20, 2007 Author Posted October 20, 2007 gi beskjed om rs kjolar da, er ikke de litt små egentlig?
granadadr Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 gi beskjed om rs kjolar da, er ikke de litt små egentlig?nja smaken är ju olika,,
granadadr Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 nja smaken är ju olika,,vad kul med folk som lovar saker men,, håller nothing
tuszi Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 vad kul med folk som lovar saker men,, håller nothing din bil som var i et svensk bilblad nå? granada doktoren?
granadadr Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 din bil som var i et svensk bilblad nå? granada doktoren? ja,, i senaste Bilsport nr 24
tuszi Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 ja,, i senaste Bilsport nr 24 artig leste det på jobben igår nemlig og synes det var samme bil som du hadde i avataren din
Recommended Posts