Guest Kriz Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 mekket meg badlook i cossiegrillen med glassfiber og sparkel. noe jeg synes ble ganske bra. men etter noen uker begynte de å løsne i fra grillen.noen som har noe tips for at det skal henge bedre? problemet er vel kansje det at glassfiberen i seg selv ikke henger så bra, ettersom den blir stein hard. jeg brukte kun papp som jeg formet til og sparklet glassfiber/finsparkel på. når sparkelet var størknet,fjernet jeg bare pappen.. takker for alle svar =)
Kverna Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Bruk skruer som du skrur så langt inn som badlooken skal være, lag en form rundt i papp og fyll i byggskum. Så pusser og skjærer du dette til med kniven din og pussepapir osv, og legger glassfiber over. Sparkle, lakke, finito Min fotoblogg
Guest Kriz Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 hmm, tror du skruene får feste i byggskummet da?
Kverna Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 hmm, tror du skruene får feste i byggskummet da? Omvendt, byggskummet som får feste i skruene Min fotoblogg
Guest Kriz Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Haha, elr noe slikt.. hva med bruk av glassfiberduk da? tengte kansje bruke litt polyester,mn ingen erfaringer med slikt..
Kverna Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Haha, elr noe slikt.. hva med bruk av glassfiberduk da? tengte kansje bruke litt polyester,mn ingen erfaringer med slikt.. Selvsagt må du bruke glassfiberduk.. Er jo en grunn til at det heter nettopp glassfiber Polyester er jo det du dynker duken i for at det skal forme seg og stivne Min fotoblogg
Guest Kriz Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 sorry vist jeg maser, men burde vel kansje bruke duk både foran og bak da? problemet blir vel at du får den der lille "humpen"..
Kverna Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 sorry vist jeg maser, men burde vel kansje bruke duk både foran og bak da? problemet blir vel at du får den der lille "humpen".. Legg duk rundt hele ja, sånn at den fester ordentlig. Hva tenker du på når du sier "humpen" ? Min fotoblogg
Guest Kriz Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 (edited) altså, hvis du legger duken helt runt, så vil du få en liten hump både foran å bak, bak driter vi jo i.. men foran vil det jo bli litt mer synlig med tanke på sparkelet som ska oppå,så bygger det noen mm til slutt.. tenker da på overgangen i fra grillen og ned i overgangen til badlook remsa.. La til et bilde her. ovegangen, "hompen" blir ca der det er rødt. Edited October 29, 2007 by Kriz
Recommended Posts