Peder`n Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 (edited) Trenger mellomaksel til cosworth....Har en 4x4 diff, og skal ha på enten en 4 trinns eller 5 trinns girkasse...(skal vissnok være så liten lengdeforskjell at det ikke spiller noen rolle.) Så det er vel mest sannsynlig en 2wd mellomaksel jeg må ha....men jeg er usikker på dette....er for liten boltsirkel på mellomakselen jeg har nå (til diff), har tenkt på å modifisere den, hadde kanskje blitt helt fint, men tenkte jeg kunne høre om det var noen som hadde.... Peder Yes....Spikkestad i søndre Buskerud, 92408906.....glemte det.... Vil også ønske en god bursdag til disse:CossieX (25)Taunus Basic (33)Motorcraft (31)Miss_Sierra (22)tobbis (22)hans76 (31) Bare fordi jeg kom borti å se at dem har bursdag i dag... Edited November 3, 2007 by Peder`n
a.cosworth Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Bruk EDIT knappen. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Recommended Posts