Guest Hovden Racing Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Heisann! Har kjøpt meg Pectel T2.. Er det noen her som har et map til RC 750cc dyser å kunne sendt det til meg på en CD eller noe hadde det vært supert, Eventuelt om noen kan lage et map til meg? skulle hatt bare såvidt jeg har fått startet bilen og kjørt den varm noen få ganger før bremsing. Skal kjøre GT35 ar.82 og 38mm grenrør.. Kammer med noe høyere løft og mer durasjon enn BD16+ (vet ikke hva de heter).. blir ca. 8.0:1 i komp tror jeg. Så om noen hadde hatt et map til omtrent det oppsettet hadde det jo vært fint da
Cosworth Racing1 Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Heisann! Har kjøpt meg Pectel T2.. Er det noen her som har et map til RC 750cc dyser å kunne sendt det til meg på en CD eller noe hadde det vært supert, Eventuelt om noen kan lage et map til meg? skulle hatt bare såvidt jeg har fått startet bilen og kjørt den varm noen få ganger før bremsing. Skal kjøre GT35 ar.82 og 38mm grenrør.. Kammer med noe høyere løft og mer durasjon enn BD16+ (vet ikke hva de heter).. blir ca. 8.0:1 i komp tror jeg. Så om noen hadde hatt et map til omtrent det oppsettet hadde det jo vært fint da Hør med Ringstad. Han har sikkert. Vinge 87 hadde vel også et oppstartsprogram, men han har jo solgt det til en av Husnes gutta..Jeg har Pectel og 750 cc dyser men programmet mitt er vel ikke for å kjøre bilen inn med.. hehe,.. Hør med Vinge 87 hva han gjorde. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts