bart Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 ser det er kun en type å få, passer dette på topp med store og små skiver til toppen?
Åshøgda-raceway Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 jepp passer til begge,jeg hadde vingebiltopp og arp på gammle motoren min.
lowman Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 men eg trodde det var forskjell på vingebil toppene også.er en helt tidlig utgave trodde eg der det er forskjell i diameteren på selve ned senkinga av bolt hullet..der som skivene ligger ..mulig eg tar feil.men.verd å sjekke opp før man bestiller iallefall.lykke til
bart Posted November 22, 2007 Author Posted November 22, 2007 etter det eg ser har burton kun en type.....
lowman Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 ja men at det er to forskjellige typer vingebil topper..og at det faktisk kun passer på alle utenom dem første..er ikke sikker på dette...er bare ett tips..siden du spør..er bare verd og sjekke opp..gjerne spørre burton..om dem passer på alle vingebil topper..eller om det er noen av cosworth toppene dem ikke passer på. har sjøl hatt arp studkit på vingebil topp..og dem passa der.eg hadde sjekka med burton..og hørt hva dem sier.
Recommended Posts