Jump to content

87` xr3i hugges..interesse for deler?

Recommended Posts

Posted (edited)

har en svart xr3i stående, et prosjekt som ble erstattet med en passat...

((om noen har noe til 91` passat 35i så er det òg en mulighet..feks; spes lykter eller noe styling eller lign..))

rust i rammevanger bak, hjulbuer bak, og ser ut til å ha vert noe tvilsom glassfiber arbeid under batteriet..

har liggende høyre/venstre rammevanger..kjøpt nye hos veng..(-for ca.2000,-+)

orginale front/bak/luke-spoilere og sideskjørt(-rs?) er oki.. mørke baklykter oki, kvite blink og hovedlykter (4stk) oki..sideblink defekt.. glassluka oki..

99% av interiøret ligger tørt i kjelleren, litt hard behandling når jeg tok det ut så tror dør/bakpaneler er kansje revet...skulle ikke brukes uansett..

satt på ny reg-reim, vannpumpe og en brukt oki bosch 90A dynamo med ny regulerbar regulator/børster-(14.6V) pumpereleet defekt, så omkoblet med vanlig lysrele på tenn-nøkkel, så den starter å går greit. rykte om overhalt topp, og lite brukt etterpå.(-kan sjekkes)

15" sommer med 90% utslitte dekk, og kast i alle felger..-så det er søppel..hehe... og splitter nye kleber vinterdekk fikk ei venninne i nød..

er det noe behov for deler av slikt?-om jeg skal ta meg tid til å demontere eksteriør, evnt motor, og ta vare på interiør.. mest sannsynlig levert til fransefoss før jul/nyttår..

holder til utenfor ålesund..

-stig stigfh@hotmail.com

Edited by sfh
Posted
mørke baklykter og hvite blinklys? hvor mye for dette?

600,- + , skulle vel gå greit..? koster nytt: 2x 600,- + 2x 280,- om jeg ikke husker feil.

Posted

send meg en mail, PM eller sms 94 29 17 80 , med navn og adresse, så ordner det seg vel.

forskudd så slipper du postoppkrav/gebyr..?

-stig

Posted
har du taktrekket?

har taktrekket. skal ta det ut idag, en som skal ha takluka.

Posted
har taktrekket. skal ta det ut idag, en som skal ha takluka.

da vil jeg gjerne ha det. hvis det ser bra ut og ikke er noe ødelagt

Posted

oki. skal sjekke hvordan det ser ut, og hvordan det går å få det ut.

Posted

det ser ut til å vere helt strøkent, ikke blitt mye røkt i den tidligere.

men ser ut til at jeg må ta ut rutene, foran og sider(noe som passer dårlig nå) for trekket ligger rundt falsen. og blir vel for dumt om du ikke får med hele..

men jeg kutter bare vekk pakningen så jeg kommer til.. om ikke noen vil ha ruter og/eller pakninger da....? :s hehe...

Posted
det ser ut til å vere helt strøkent, ikke blitt mye røkt i den tidligere.

men ser ut til at jeg må ta ut rutene, foran og sider(noe som passer dårlig nå) for trekket ligger rundt falsen. og blir vel for dumt om du ikke får med hele..

men jeg kutter bare vekk pakningen så jeg kommer til.. om ikke noen vil ha ruter og/eller pakninger da....? :s hehe...

okey,det høres bra ut:) send meg en pm når du har fått det ut.kan vi bli enige om pris og slik. får sendt det du???

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...