GIZMO Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Hei. Noen som vet hvor man kan finne blanke/sota baklys til sierra? Har sjett en del sierra med blanke/klar glass på baklysan sine men finner ikke noe jeg
vsdracing Posted December 26, 2007 Posted December 26, 2007 hva for en sierra snakker vi om???????? VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod
Cosworth Racing1 Posted December 26, 2007 Posted December 26, 2007 Hei. Noen som vet hvor man kan finne blanke/sota baklys til sierra? Har sjett en del sierra med blanke/klar glass på baklysan sine men finner ikke noe jeg Sotete baklys til både Sierra mk1 og mk2 finner du drøssevis av på f.eks ebay. Men klare baklys er vanskelig å få tak i.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
olsen_driver Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 (edited) de hvite/klare baklampene er satt ut av produksjon så om du kommer over noen kan du regne med å må gi en del for de.siden du har en 87 modell(mk2-samme lykter på sedan) bør det ikke være problem.har sjøl 3 sett liggende men de er ikke til salgs.gå inn på face motorsport eller ford eller realcar Edited March 3, 2008 by olsen_driver
GIZMO Posted March 4, 2008 Author Posted March 4, 2008 foresten det er en combi coupe jeg har. Trur ikke det skal ha nå å si på lyktene da?
Recommended Posts