Cossieman Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 (edited) Selger ford`en nå. skal ha meg ny bil så. 1991 modell, 1,6 efi Audi red3 dørs170000kmbilen er 97% rustfri årsavgift betalt, akk eu godkjent, men må til eu godkjenning i mai neste år, fordi jeg ikke har hatt skilt på bilen før i sommer. Cobra bøttestoler, med 4punkts sparco seler, Rs2000bremser foran og bak (skiver bak) nye foringer i bærearmene, nye endeledd, nytt batteri, Wrc vinge, st24 bakfanger (ikke lakkert), stoor intercooler i front, med ettermontert vifte bak, rs turbo manifold, elbow og 2,5" downpipe, og 2,5" eksos resten av veien, , nye hvite lykter bak, hvite sideblinkere. Stabstag i motorrom, soppfilter, ap racing clutch, nye rådelager,veivlager 17" momo gt2 felger med slitte dekk, (kan følge med nye pirelli/ maxxis dekk mot tilegg i pris eller andre gromme felger, (jobber på pirelli), Bilen står nå uten turbo med orginal eksos, frontfanger. planene i vinter var og levere alt av interiør til flocking (kan gjøres, kom på 3000kr), få tak i wrc front og cosworth bredding med sideskjørter osv. men jeg har ett nytt prosjekt i handa. kan såklart montere alt av turbostuff igjen. Pris:bud tlf 93811520 Edited January 5, 2008 by Cossieman Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Cossieman Posted December 24, 2007 Author Posted December 24, 2007 bump Her skal det stå noe.. og det gjør det.
python89 Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 wohoo jeg har kjøpt den ( det vil si jeg henter den på søndag =p ) =D
Cossieman Posted January 2, 2008 Author Posted January 2, 2008 Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Cossieman Posted January 5, 2008 Author Posted January 5, 2008 Solgt! Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Recommended Posts