M-ic Posted January 1, 2008 Posted January 1, 2008 Har et par chipper som kun er prøvet og ikke funnet passende til mitt oppsett: Collins 360HK chip til P8: Til standard motoroppsett, men større cooler, eksos, filter osv. Laget for grønne -803 dyserIkke såkalt "closed loop"som sagt kun prøvemontert. Kjøpt hos Face(ventet i 8mnd!!) nypris 3300,- selges 2000,- Motorsports Development "380+ HK" chip til P8: Til standard motor, men større luftveier som oven og til grå -403 dyserPasser til biler med noe oppgradert turbo(f.eks netics E46 osv)"Closed loop" dvs lambdastyring av blanding under "pen" kjøring for optimalt forbruk/effektKrever tilpassing av dysene ifølge monteringsanvisning som medfølgerViden anerkjent som noe av de beste chipene som fås til P8 også dette kun prøvet. Kjøpt direkte fra UK nypris 4200,- selges kr 3000,- OBS!!!!! Da dette har direkte med holdbarheten på motorn å gjøre så må disse "justeres" inn og kontrolleres på bil med bredbåndslambda. Jeg fraskriver meg alt ansvar i forhold til montering og kontroll. De prøves på eget ansvar og det gis ingen retur. De er som nevnt prøvet i bilen min og fungerer som de skal. Delene er i Fredrikstad, men kan selvfølglig sendes. Michael Tlf. 91359991
Recommended Posts