Guest JohnMartin Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 (edited) Som topic sier, så har jeg problemer med bagasjerommet, mer presist åpneren. På min mk3 sedan.Har aldri hatt problemer med det før, men her om dagen så merket jeg at åpneren til bagasjerommet "klikket".Jeg satt meg inn i bilen og satte nøkkelen i tenningen. Da åpnet plutselig bagasjerommet seg, men ikke bare en gang. Det var som at man trykte på knappen om og om og om igjen. Jeg gikk ut og 'smelte' igjen luken. Da stoppet åpneren å åpne bagasjerommet, men nå i ettertid så har jeg lagt merke til at 'knappen' på bagasjeluken ikke fungerer i det hele tatt!! Så jeg må altså åpne luken ved hjelp av knappen på nøkkelen. Er det noen som har opplevd dette før, eller vet om hva som må gjøres?Virker nesten som at det bare er knappen på luken som er ødelagt eller noe, for selve mekanismen fungerer når jeg bruker knappen på nøkkelen. Edited January 3, 2008 by JohnMartin
roddis Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 (edited) Som topic sier, så har jeg problemer med bagasjerommet, mer presist åpneren. På min mk3 sedan.Har aldri hatt problemer med det før, men her om dagen så merket jeg at åpneren til bagasjerommet "klikket".Jeg satt meg inn i bilen og satte nøkkelen i tenningen. Da åpnet plutselig bagasjerommet seg, men ikke bare en gang. Det var som at man trykte på knappen om og om og om igjen. Jeg gikk ut og 'smelte' igjen luken. Da stoppet åpneren å åpne bagasjerommet, men nå i ettertid så har jeg lagt merke til at 'knappen' på bagasjeluken ikke fungerer i det hele tatt!! Så jeg må altså åpne luken ved hjelp av knappen på nøkkelen. Er det noen som har opplevd dette før, eller vet om hva som må gjøres?Virker nesten som at det bare er knappen på luken som er ødelagt eller noe, for selve mekanismen fungerer når jeg bruker knappen på nøkkelen. Jeg har hatt samme problemene på en 2002 modell. Det er "knappen" som du kaller den som må byttes, en veldig vanlig feil på disse bilene. Edited January 3, 2008 by roddis 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
Guest JohnMartin Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 hmm.. okey..Får vel se om jeg får tatt meg en tur på Ford.Noen som vet om det er omfattende både tidsmessig og økonomisk?
Recommended Posts