Guest zacroa Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 hei tenkte jeg skulle ta igang å bytte bærearmer på mondeoen, men ser i beskrivelsen at man skal løsne noen bolter på hjelperamma for å få denne ut, står også at man skal ha spesialverktøy for å få hjelperamma tilbake på rett plass. fins det en enklere måte å gjøre dette på? roar
Espen Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 hei tenkte jeg skulle ta igang å bytte bærearmer på mondeoen, men ser i beskrivelsen at man skal løsne noen bolter på hjelperamma for å få denne ut, står også at man skal ha spesialverktøy for å få hjelperamma tilbake på rett plass. fins det en enklere måte å gjøre dette på? roar Det er et sentrerings verktøy som skal sentrere ramma til karosseriet. Veldig enkelt å lage seg et sånt verktøy, eller ta dette på øyemål! Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -
Guest zacroa Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 høres jo fint ut med øyemål men,er det ikke kritisk at dette er 100% rett på når jeg monterer, sånn i forhold til hjulstilling?
Recommended Posts