Jump to content

sierra

Recommended Posts

Posted (edited)

noen som vet hvordan men får gokjent en sierra stasjonsvogn med 2.9 scorpio cosworth motor i?

trenger man gjøre om på noe annet??

Edited by Erger
Guest Sierraxr4x4
Posted

du må nokk skifte bremser,

Posted
du må nokk skifte bremser,

ok. takk. ingen ting annet?

Posted
noen som vet hvordan men får gokjent en sierra stasjonsvogn med 2.9 scorpio cosworth motor i?

trenger man gjøre om på noe annet??

Med tanke på en så kraftig motor, må du nok forsterke/bytte en hel del for å få den godkjent! ;)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Guest Erik Braseth
Posted (edited)

Hvorfor skulle ikke dette være mulig? Sierra ble levert med 2,9, og sierra ble levert med 2,0 turbo som yter sånn cirkus like mye. Burde jo være mulig å kombinere understellsdeler/bremser så man får dekt opp både vekt og effekt.

Edited by Erik Braseth
Posted
Hvorfor skulle ikke dette være mulig? Sierra ble levert med 2,9, og sierra ble levert med 2,0 turbo som yter sånn cirkus like mye. Burde jo være mulig å kombinere understellsdeler/bremser så man får dekt opp både vekt og effekt.

har en sierra sedan 2.9 som er bytta om til 2,9 cosworth motor.har komplett cosworth understell.var på biltilsynet på riisløkka å prata med en som het thomas.han sa at om jeg bytta til cosworth-bremser og hadde kvittering på deler og hvor det kom fra skulle ikke det være noe problem å få godkjent ombygd dette.