Jump to content

IS selger i deler


Guest Vecon

Recommended Posts

Jeg skal hogge min 87-modell Sierra IS mk1.

 

Selger:

- Motor (Gått 190.000. Akkurat overhalt toppen, dvs. maks planet. Byttet alt av pakninger og o-ringer. Alt er originalt fra Ford. Har ekstra innsug, og et KN-filter.) Ny clutch med trøstelager osv.....

- Girkasse (To stk. Den ene har gått 190.000, den andre vet jeg ikke. Er i bra stand.)

- Fangere (Et knust tåkelys i frontfangeren, ellers grei. Bakfangeren er helt grei, kun liten sprekk helt foran på venstre side.)

- Bensinpumpe (Helt ny.)

- Felger (Originale Ford RS-felger med greie piggdekk - 185/60/13. Litt lite pigger igjen i to av dem. Eikefelger, 15"

- Baklykter (Helt greie.)

- To stk. IS-ratt

- Ledningsnett m/ hjerne 2 stk.

 

 

Bare å spørre hvis det er noe som ikke står her. Har ikke satt noen priser, så dere får komme med bud. Dere får bare tenke hva dere ville tatt for det. Vær seriøse.

 

 

Mvh Kristoffer Grue, Skien.

Kun sms til 97544226, eller svar her ;)

Edited by Vecon
Link to comment
Share on other sites

Bilder, takk - og du får PM fra meg. Gjerne PM meg med bilder osv om det er ønskelig, tenker på bilder av bilen, turbo deler, målere, bil med senk. osv.. :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Kjempe. Ta bilder - send meg en PM. Det jeg tenker på da er, turbo deler (mani. osv), målere, senk, senk på bil, dette "ekstra innsuget", lykter bak m.m. :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg prøve å legge ut noen bilder for første gang :mellow:

 

Glemte forresten å si at interiøret også er bra, bortsett fra en liten sprekk i armlenet på førerdøren.

 

Har også komplett eksos, midtre delen er ny. Bare noen få riper etter den skrapet nedi. Kommer bilder av resten av delene. Må bare finne dem fram.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...