superpoint Posted January 26, 2008 Posted January 26, 2008 (edited) Nå skal jeg selge bilen min. Det er nesten ikke rust, ingen driftsmessige problemer, litt eksoslekk. Bilen er EU-godkjent fram til Juni 2009. Er gode vinter og sommerdekk. Dette er en 3-dørs sierra med lite rust som det begynner å bli få igjen av. Kan legge meg til å MSN for mer info og bilder.kjetilkvigstad29@msn.com Bare å ta kontakt hvis du lurer på noe. Prisantydning: 9500,- Utstyr Alu. felger EU-godkjent Hengerfeste Motorvarmer Radio/CD Varmeseter KM: 208000 Står i Akershus Årsmodell: 1983 Karosseri: Coupe Kjøretøygruppe: Personbil Reg.nr. DD87726 Motoreffekt: 77KW/105HK Motorstørrelse: 1993 ccm Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Ant: dører 3 Ant: seter 5 Farge: Rød/Orange Selger: Kjetil Kvigstad Telefon: 99509126 Adresse: Stasjonsveien 44c 1482 NITTEDAL Edited January 28, 2008 by superpoint
a.cosworth Posted January 26, 2008 Posted January 26, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. Bruk EDIT knappen. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
superpoint Posted January 29, 2008 Author Posted January 29, 2008 Er detta for dyrt?Virker ikke som om noen er intressert
Ford-rs Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 tror kanskje du burde lese reglene for salg her på forumet igjen.
cossie_storm Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 ja er nok desverre litt i dyreste laget. er en gammel gammel bil.får mondeo mk1 for 10 lapper + er på jakt etter sierra som prosjekt ist bil hadde prisen hvert mindre 'NB! bagasjerommet så pent ut da Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Recommended Posts