Jump to content

hvor får jeg tak i st200 styling


Guest ZukiPus

Recommended Posts

Guest ZukiPus

Hei! Sikkert utrolig mange topic om st200 styling..osv, Jeg fant noen, men ikke som ga meg orgentlige svar :huh: :angry:

Så lagde en ny en. Om hvor jeg kan få tak i st200 stylinga F eks. frontfanger,bakfanger,sideskjørt.? Vet dere det?

Har ford mondeo mk2 stv:D Som jeg har tenkt og skaffe st200 styling til. Fy fader og fine:P Det er vel den stylinga jeg liker best.

 

Takker for svar:D Mhv ZukiPus

Link to comment
Share on other sites

Hei! Sikkert utrolig mange topic om st200 styling..osv, Jeg fant noen, men ikke som ga meg orgentlige svar :huh: :angry:

Så lagde en ny en. Om hvor jeg kan få tak i st200 stylinga F eks. frontfanger,bakfanger,sideskjørt.? Vet dere det?

Har ford mondeo mk2 stv:D Som jeg har tenkt og skaffe st200 styling til. Fy fader og fine:P Det er vel den stylinga jeg liker best.

 

Takker for svar:D Mhv ZukiPus

 

 

 

 

får tak i det på din lokale ford forhandler...er orginal ford st200 styling som står på min bil....mangler grillen i fronten...er til lakking

 

01112007063.jpg

 

01112007062.jpg

 

01112007061.jpg

Edited by 4x4 cosworth
Link to comment
Share on other sites

vet av en 97 mod 1,8td stv med komplett st200 styling som selges som delebil ( registerhavari )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest ZukiPus

Jojo, men det koster jo så myee der på ford forhandler eller no sån!... det er ikke no styling sie det er st200 styling på`?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Mondeo_V6
vet av en 97 mod 1,8td stv med komplett st200 styling som selges som delebil ( registerhavari )

 

Hei, beklager at jeg låner topic litt. Men kan du sende meg en link eller pm du som visste av en delebil med st200 styling? hadde vært kjekt :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...