Guest DOCH-clx Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 halo, jeg tror girkasse feste mitt har tatt kvelden når jeg kjører kommer det sånne riste lyder fra under gir kassa.jekket op bilen og kjente på kassa kunne dra den lit fra side til side... mulig det vesle gummi festet inder kassa der som har tatt kvelden? er det eventuelt dyrt og kjøpe nytt?og mye pes og få byttet?jeg har kjørt litt med det nå så kan traversen ha tatt skade av det? takker får svar....
Guest rs 2000 Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 bare ta av girkassefestet å sjekk om det ser greit ut, det 2 skruer i hver sin side så må du sikkert ha av eksosopphenget..ikke noe stress i det heile tatt
Guest DOCH-clx Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 ja vel da skal jeg gjøre det.....takker får svar
Guest rs 2000 Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 men uansett så skal du kunne bevege kasse littegran, du merker sikkert vist at det er for mye da
Guest DOCH-clx Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 ja det er sånn når jeg kjører så komer det dokelyder når jeg gir gass liksom....og vis jeg holder hart i girspaken så holder det opp..
Guest DOCH-clx Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 passer travers fra 84 mod sierra på min 93 med girkasse type B? eventuelt bare gummi feste.....
Cossie270 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Er den blitt vaskelig å få i noen gir oxo??Er nok girkassefeste ja.. Fåes løst på ford.. Tror ikke det koster all verden..
Guest DOCH-clx Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 ja har kikka på det hadde ryki på begge sidene.... men som sakt har skaffa et feste som ser fint ut er bare ikke sikker på om det vil passe.....
Recommended Posts