Jump to content

hvor får eg kjøpt spacer til kalipper?


alex h

Recommended Posts

hei alex

har finni noen som selger dette nå :) der følger bolter med og alt. koster ca 450 kr. jeg har nå sendt mail til disse om di fortsatt lager og lever dette settet. vis du vil kan jeg bestille to sett :)

 

det er brakett du tenker på liksom?

Edited by tuszi
Link to comment
Share on other sites

hei alex

har finni noen som selger dette nå :) der følger bolter med og alt. koster ca 450 kr. jeg har nå sendt mail til disse om di fortsatt lager og lever dette settet. vis du vil kan jeg bestille to sett :)

 

det er brakett du tenker på liksom?

jepp, bestill til meg også du visst de fortsatt lager ;)

Fjernet grunnet størrelse

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

liten update her. snakka med rich som han het. og di hadde ikke flere igjen og skulle ikke lage flere heller :( så eventuelt må man kjøpe 273 braketen og enten frese den litt ned eller så må man få noen til å borre den riktig. skal se litt på en tegning jeg har om jeg klarer å finne ut av det :)

Link to comment
Share on other sites

noen som har mål på den som er til 253??? eg har jo kjøpt braketer på ebay men vet ikke om de er til 253 eller 273....så skulle helst funnet det ut før eg kjøper skiver;)

Fjernet grunnet størrelse

Link to comment
Share on other sites

meg og morten har forska litt på en tegning jeg har og funnet ut av åssen vi kan få den til å passe til 253 skiver. legg meg til på msn vis du har så skal jeg sende deg og forklare deg tegningen :) alexander_and@msn.com

Link to comment
Share on other sites

meg og morten har forska litt på en tegning jeg har og funnet ut av åssen vi kan få den til å passe til 253 skiver. legg meg til på msn vis du har så skal jeg sende deg og forklare deg tegningen :) alexander_and@msn.com

da har eg lagt deg til.

Fjernet grunnet størrelse

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...