ScorpioV6 Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 Den er ujevn på tomgang. Så lavt nede noen ganger at olje lampa lyser. Også drar den ikke alltid når jeg skal gi på. Noen som vet hva som kan være feil. Byttet spjeld føler og tomgangsregulator. Heller ikke finni noe sted den drar falsk luft.Kan hjernen tulle? Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD.
Guest 2.0Fordsierra Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 dårlig stilt tenning, tett bensinfilter?, bensinpumpe?, kan jo være sååå mye rart..men det e no noe du kan sjekke ut iallefall
Guest mfafa Posted December 1, 2004 Posted December 1, 2004 Om du skal på EU-godkjenning snart så passer det bra fordi da får du sjekket om katalysatoren din funker. Bilen min var også rar på tomgang og de fant ut at katalysatoren manglet jord. Har i likhet med deg byttet spjeldføleren. Lenge siden du byttet plugger? Hvordan så de ut? Har funnet ut at toppakningen min er gått.. motoren en sotet pluggen på sylinder nr.3 når jeg byttet pluggene
ScorpioV6 Posted December 2, 2004 Author Posted December 2, 2004 Har ikke kat:D Nye plugger. Tenkt litt på toppakning. Får ta og sjekke om det er den. Men har lissom ikke ork etter jobb og kjøre den inn der. Hehe. Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD.
Guest Thomassen Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Hadde samme problemet med min bil, da var det mapsensoren som hadde tatt kveld..
ScorpioV6 Posted December 5, 2004 Author Posted December 5, 2004 Har nå sjekket om det var toppakningen.. Det var det ikke. Byttet map sensoren. Det hjalp heller ikke. Ser det sitter to følere til. Får prøve og bytte dem. Gir snart opp. Og setter inn den andre motoren:) Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD.
Recommended Posts