Guest dieseldyret Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Jeg har et lite spørsmål, det gjelder "kald automatgirkasse". Når motoren er kald går turtallet endel høyere enn ved varm bil, dette er sikkert normalt. Men jeg føler at bilen slurer endel før den blir skikkelig varm. Merker dette spesielt i manuell modus, hvor turtallet varierer mye selvom jeg holder jevn gass. Bilen har passert 75000 km, og 500 siden service. Er dette normalt?
Cossie270 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Jeg har et lite spørsmål, det gjelder "kald automatgirkasse". Når motoren er kald går turtallet endel høyere enn ved varm bil, dette er sikkert normalt. Men jeg føler at bilen slurer endel før den blir skikkelig varm. Merker dette spesielt i manuell modus, hvor turtallet varierer mye selvom jeg holder jevn gass. Bilen har passert 75000 km, og 500 siden service. Er dette normalt? Hei..Dra innom et Ford-verksted å få dem til å sjekke om det er noen oppdateringer til bilen din..
Guest dieseldyret Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Er det noe poeng ettersom bilen nylig kommer fra service?
Cossie270 Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Er det noe poeng ettersom bilen nylig kommer fra service? Blir ikke sjekket sånt på service...
Recommended Posts