bjarte87 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Hei. Eg er ein gutt på snart 21 år som nylig har flytta til bergen. Har 5 biler eg skal skru på. Så hadde vert fint og hatt ein plass og jobbet med di. Lurer da på om det er noe ledig, eller noen som trenger ein til og betale leige som er int. Så kan dere ta kontakt pr mail eller tlf.. Kunne og gått sammen ein gjeng og funne ledige lokaler osv.. Jobber som biloppretter på Møller bil (nye verkstedet i Drotningsvik ute med Sotrabruen).. Har da ein GOD del med verktøy, Kompressor,luftverktøy +++;-D.. Mobil: 48883951 mail: Bjarte250@hotmail.com eller send Pm. Mvh Bjarte Bentås Åberge:-)
a.cosworth Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Jeg vet det er et ledig lokale på sotra. Det er et lite stykke å kjøre ut der, men ikke lenger enn at det går. Det er et helt OK lokale, plass til en ca. 4-5 biler, "lakk-rom", dass, dusj osv... Men, grunnen til at de som hadde dette lokalet flyttet var plassen generelt, litt dårlig vei inn mot lokalet, ikke så pent (selvom det egentlig var helt ok), og litt dyrt. Ellers er det ganske dårlig med "billige/ok lokaler" i bergen så vidt jeg vet... -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Recommended Posts