Guest B4Y Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 (edited) Noen som vet hvor jeg får tak i angle eyes til Ford Mondeo MK3 (2001 modell med vanlige halogenlykter)? Har funnet et par sider, men ingen i Norge (eller som bildet viser, fra europa ) Angle eyes i China! :S For meg ser det ut som om det er en helt annen lykt enn det jeg har.. ser mest ut som xenon-lykter med angle eyes det der. Men jeg vet ikke (har ikke så mye peiling på dette) Edited May 4, 2008 by B4Y
mondeo tianium x 2,2 Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 (edited) Noen som vet hvor jeg får tak i angle eyes til Ford Mondeo MK3 (2001 modell med vanlige halogenlykter)? Har funnet et par sider, men ingen i Norge (eller som bildet viser, fra europa ) Angle eyes i China! :S For meg ser det ut som om det er en helt annen lykt enn det jeg har.. ser mest ut som xenon-lykter med angle eyes det der. Men jeg vet ikke (har ikke så mye peiling på dette) det e xeonlykt men er ikke det bilde av focus lykta mk2 du kan finna angelringa som du montere inni lyktene her http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_...roducts_id/5741 slik blir det på en mondeo ferdig og det anbefales tøft og her får du jo 12 Måneders garanti og Produsert for å leve minimum 15.000 Timer. Edited May 4, 2008 by mondeo tianium x 2,2
Guest B4Y Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 (edited) det e xeonlykt men er ikke det bilde av focus lykta mk2 du kan finna angelringa som du montere inni lyktene her http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_...roducts_id/5741 slik blir det på en mondeo ferdig og det anbefales tøft og her får du jo 12 Måneders garanti og Produsert for å leve minimum 15.000 Timer. Det der var bare sinnsykt rått, rett og slett!! Og jo, jeg er enig med deg.. ser ut som Focus-lykta det der. Et spm bare.. Hvordan monterer du dem? og har bilen du la ut bildene av vanlige halogenlykter? Det ser mistenkelig ut som xenonlykter på den mondeon Blir det det samme å montere på halogenlyktene? Edited May 4, 2008 by B4Y
mondeo tianium x 2,2 Posted May 5, 2008 Posted May 5, 2008 (edited) er xeon på den mondeoen men blir det samme på vanlig lykter du montere dem ved og demontere lykten først av med glasset så er det skruer (når du har vekke glasset) som er festet til den kromma deksle eller vist du he malt den svart. så tar du ut park lyse og kappe ledningen og kople til angellysene (trenger ikke parklysene når du han angelelys) og ser at de lyse og så feste du ledningene skikkelig med slik koblig (han og hun) så tar du 7 teck lim(sigafleks) gjenomsiktig og legge den lille ringen i fjernlyse og den store ringen i nærlyse og lime rundt ringen ledningene limer du ikke de strammer du bare litt på baksia.mens du er i gang kan du jo taan helt ut og male det kromma deksle du skrudde av svart vist det ikke er det. da blir det bra. og ta vekk oransje deksle fø blinklyse.NÅ TENKE DU VEL DET SAMME SOM ALLE, DETTE ER VEL ULOVLIG. DA HAR JEG SVAR, LOVLIG SOM BARE DET, BARE DU IKKE MALE INNI DER PÆRENE STÅR I OG DET DEKSLE KAN DU HA HVILKEN FARGE SOM HELS bare utsende blir bra,så montere du lykta tilbake igjen da kan du varme opp det guffen som ligger rundt glassset eller renske den og legge ny sigfleksvolla sår har du også unike lykter som oss andre få har. tøft som pokker Edited May 5, 2008 by mondeo tianium x 2,2
Guest B4Y Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 er xeon på den mondeoen men blir det samme på vanlig lykter du montere dem ved og demontere lykten først av med glasset så er det skruer (når du har vekke glasset) som er festet til den kromma deksle eller vist du he malt den svart. så tar du ut park lyse og kappe ledningen og kople til angellysene (trenger ikke parklysene når du han angelelys) og ser at de lyse og så feste du ledningene skikkelig med slik koblig (han og hun) så tar du 7 teck lim(sigafleks) gjenomsiktig og legge den lille ringen i fjernlyse og den store ringen i nærlyse og lime rundt ringen ledningene limer du ikke de strammer du bare litt på baksia.mens du er i gang kan du jo taan helt ut og male det kromma deksle du skrudde av svart vist det ikke er det. da blir det bra. og ta vekk oransje deksle fø blinklyse.NÅ TENKE DU VEL DET SAMME SOM ALLE, DETTE ER VEL ULOVLIG. DA HAR JEG SVAR, LOVLIG SOM BARE DET, BARE DU IKKE MALE INNI DER PÆRENE STÅR I OG DET DEKSLE KAN DU HA HVILKEN FARGE SOM HELS bare utsende blir bra,så montere du lykta tilbake igjen da kan du varme opp det guffen som ligger rundt glassset eller renske den og legge ny sigfleksvolla sår har du også unike lykter som oss andre få har. tøft som pokker Takker så mye for raske svar hele tida;)
Guest B4Y Posted May 15, 2008 Posted May 15, 2008 Finner bare di ringa, så nå er det vel bare å slette topicen.. Ingen aktivitet her uansett:P
Recommended Posts