Guest atryti Posted June 30, 2008 Posted June 30, 2008 (edited) ønsker å kjøpe Elvindu heiser til sierra 3dørs / vingebil. andreas 41 42 22 07åros Edited February 9, 2009 by atryti
Guest atryti Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 opp. Må jo være en eller annen som har dette liggende
bart Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 er det komplett heis du skal ha, så er dette veldig vanskelig å finne, men om du har heisene, og det er kun motoren som ikkje virker så kan man flytte over motoren fra sedan el heiser selve motoren er lik men drevet og selve heisen må flyttes over, gjorde dette på min, veldig vanskelig å finne komplette el heiser til 3dørs.....
ford-racing Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 har ligende 2 stk komplette vingebil dører med el heiser , hvor mye byr du for heisa? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Guest atryti Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 er det komplett heis du skal ha, så er dette veldig vanskelig å finne, men om du har heisene, og det er kun motoren som ikkje virker så kan man flytte over motoren fra sedan el heiser selve motoren er lik men drevet og selve heisen må flyttes over, gjorde dette på min, veldig vanskelig å finne komplette el heiser til 3dørs.....er komplett heis jeg skal ha ja. har leita en stund nå så vet det er vanskelig å få tak i. har ligende 2 stk komplette vingebil dører med el heiser , hvor mye byr du for heisa? du har pm.
Guest atryti Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Opp.. Kan Også kjøpe to komplette dører som har el heiser.
Recommended Posts