Jump to content

Cdspilleren spiste cd'en. WTF?


Knutte

Recommended Posts

Nå har cd'spilleren i modeoen til en kompis spist cd'en. Dette er en sånn spiller med cdveksler. Man kan putte 6 cd'er i den.

 

Det hele startet med at det var mange cd'er i, og tenkte jeg skulle ta dem ut. Så tok jeg ut 2-3 stykker og hørte på den siste cd'en. Så puttet jeg i en ny cd, og da kom det en slags "spinnelyd" :blink: Når jeg prøvde å ta den ut, kom det "NO DISC". Hmm...? Etter mye loadtrykking og ejecttrykking kom det èn cd ut. Det sitter forsatt en inni spilleren og får "NO DISC" når jeg trykker eject.

 

Hvordan få ut den siste? :wacko:

Edited by Knutte

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

Nå har cd'spilleren i modeoen til en kompis spist cd'en. Dette er en sånn spiller med cdveksler. Man kan putte 6 cd'er i den.

 

Det hele startet med at det var mange cd'er i, og tenkte jeg skulle ta dem ut. Så tok jeg ut 2-3 stykker og hørte på den siste cd'en. Så puttet jeg i en ny cd, og da kom det en slags "spinnelyd" :blink: Når jeg prøvde å ta den ut, kom det "NO DISC". Hmm...? Etter mye loadtrykking og ejecttrykking kom det èn cd ut. Det sitter forsatt en inni spilleren og får "NO DISC" når jeg trykker eject.

 

Hvordan få ut den siste? :wacko:

prøv å koble fra strømmen fra cd spilleren, og start den igjen etter på. Det skal funke

Mvh Ronny S


2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling :cool2:

2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV
2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV
2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling :)
1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan
1986 - Opel Kadett 1,8 GSI

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...