Kverna Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Eneste forskjellen jeg vet om er at demper og fjær sitter sammen på stasjonsvogna. Noen som vet om det er samme fester og lengder på demperene ? Min fotoblogg
bomsen Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Eneste forskjellen jeg vet om er at demper og fjær sitter sammen på stasjonsvogna. Noen som vet om det er samme fester og lengder på demperene ? du sliter med den bak. helt forskjellige feste. på toppen er det skive og mutter den feste med. og i bånn er det to bolter.er også kortere. men foran skal det være ganske likt. Team 24vSierra stasj prosjektprosjekt banebil
Loffen Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Framme er helt likt som andre sierra, men bak er det helt ulikt... Skal du ha skikkelige dempere bak, leter du på hoggeri etter scorpio stv;-) Noen få av de har noen sinnsykt gromme dempere med automatisk nivåregulering... Myyye bedre enn gule koni osv... Hadde sånne på min stv... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Kverna Posted September 3, 2008 Author Posted September 3, 2008 Ok hjertlig. Trukke jeg skal sette i noe niv.reg. dempere Min fotoblogg
Recommended Posts