Guest AndreasWetrhus Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Var ute med cosworthen her om dagen og parkerte utafor butikken, var inne og handla og når jeg kom ut og starta igjen funka ikke bremsekraft forsterkeren Er en 86 Sierra dette med elektrisk vacumpumpe, og når jeg setter på tenninga starter ikke denne som den alltid har gjort tidligere. Har ikke hatt tid til å se på det enda, men er det noen som har erfaringer med dette? MVHAndreas Wetrhus
bige Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 har hørt om att trykk vakta svikter - føler som hjener av trykket .Eller en sikering ????????
Guest TorYngve@Racefix Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Sjekk de to releene som ligger oppi sparkepanelet på førersiden! På 86 modell sitter de i en egen liten brakett oppi der.
Guest AndreasWetrhus Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Hadde en tur igjen i dag å nå virker den igjen, så er vel dårlig kontakt en eller annen plass her hehe. Er bare å finne ut hvor og det er tustelig med kom og gå feil:) Skal sjekke de releene hvertfall. Er nok gode muligheter der:)
Guest TorYngve@Racefix Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Nå husker jeg ikke pinnekonfigurasjonen på releene, men mener de er standard greier. Du bør ta de ut og kjøpe 2 nye, så har du eliminert problemet.
vinge86 Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 ligger en sikring til den i sparkepanelet på førersiden! er ikke sikringsboksen din tett, så renner det vann ned med ledningene å i sikringsholderen, så det ruster! akkurat det skjedde på en vingebil jeg hadde tiligere..! da ble bremsene tidvis borte, før de ble borte for godt.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
Recommended Posts