Jump to content

Cosworth + diverse deler selges


Guest Cossie77

Recommended Posts

Guest Cossie77

Selger diverse deler til sierra sedan. Delene ligger i Trondheim og må i utgangspunktet hentes.

 

Delene:

- 4 stk originale 15" cosworth felger i bra stand, med 4 nesten nye Kumho 205/50/15 sommerdekk, kjørt max 100 mil. Kr 4000

- cosworth bakspoiler til sedan, ikke med luka. Sort. Må lakkeres da den har flasset litt i hjørnene. kr 500

- brukt 4x4 katalysator. Usikker på tilstand, men ingen løs innmat som jeg kan høre. Kr 600

- Luise racing ratt. I bra stand uten skader eller hull. Hornet funker ikke. Kr 300

- diverse griller. 2 standard i grå og blå med alle fester inntakt, 1 magenta med fjernet innmat og 1 sort cosworth grill med ett brukket feste over og ett under. Kr 200 pr stk

- 2 stk lister som skal ligge mellom grill og frontfanger. Sort og grå, med alle fester inntakt. Kr 200 pr stk

- 2 stk viftemotorer fra 90 2wd sierra som funket før jeg demonterte bilen. Kr 200 pr stk

- 1 stk radiator fra 90 2wd sierra. Funket uten lekkasje før bilen ble demontert. Kr 300

- 4 stk Nokia Rollster TS sommerdekk 195/70/14 uten felg. Som nye, men passer ikke sierra. Brukt på Mercedes før tror jeg. Kr 500

- 2 stk innmater til midtkonsoller. Usikker fra hvilken modell. Noen som veit? Ingen skader. Kr 200 pr stk

- 2 stk manuelle speil med deksel på. Kr 150 pr stk

 

Bilder:

http://s419.photobucket.com/albums/pp280/c...eler/?start=all

 

Roy

Mob: 92061693

Edited by Cossie77
Link to comment
Share on other sites

vet ikke hvor mye sånt er verdt, men har fått tilbud om 500 med propper for cossie vinge tidligere.

 

det er sedan vingen, ikke sant?

 

Hvis det er tilfelle, byr jeg 500kr...'

 

 

 

 

EDIT: Er det med propper?

 

 

MVH Ørjan.

Edited by Najroo
Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Er sedan vinge ja. Uten propper. Du trenger ikke den bakluka som den har sittet på før også da, med ferdige huller på sidene på luka? Trenger litt lakk den og noen skruer til å feste vingen så. Vingen går ikke for under 500 + frakt. Bør hentes. Dyr frakt på den tror jeg. Ganske tung. Kan få den separate luka og vingen for 900

Edited by Cossie77
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

er prisen udiskuterbar på det hele da? kan godt kaste resten jeg hvis prisen er bra, må evt se an hva som dukker opp ellers på markedet av framseter

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Prisen på interiøret er udiskuterbar!

 

Har både cossie grillen, cossie bakluka med spoiler og den single spoileren liggende enda ja. Selger helst den single spoileren sammen med den bakluka med huller for spoileren. har liksom ikke bruk for bakluka uten vingen da :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Som tidligere sagt, delene må hentes i Trondheim. Jeg orker ikke alt styret med å sende. Det er uansett dyrt å sende store tunge ting

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

- cosworth Recaro stoff interiør i meget bra stand. Kun baksete og framstoler. Ingen hull i førerstol! Trenger evt litt rens. Forbeholdt bil som skal selges, men er til salgs hvis kjøper ikke ønsker interiøret. Kr 4000

 

 

Selger du dette eller ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

I utgangspunktet ikke. Har planer om å sette det inn i bilen som står til salgs nå. Tenkte at den ble mere atraktiv med interiøret, samt at den blir penere og bedre å sitte i så lenge jeg har den :) Så må nesten avvente ang interiøret

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...