Kverna Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Ønsker å kjøpe vinterbil, helst ford men skal bare brukes i vinter så ikke ett krav.rwd, fwd, 4x4 Må være/ha:Eugodkjent over vinteren(april ca)årsavgift betaltgodt varme apparatog/eller varmeseterKJØRBAR Her er det altså veldig godt slingringsmonn, både hit og dit.Skal i bunn og grunn bare ha en bruksbil. Ikke så aaalt for langt unna drammen/buskerud92 64 33 23Kverna at gmail.comtrådenpm Under 10000kr. Har en på hånda for 3000kr men det er fwd.(Prøve å unngå det) Min fotoblogg
Per-joar Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 har en omega jeg selger, 2.0i 8v, 89 modgodkjent til juni, egentlig ganske pen, VELDIG lite rust, starter å går bra, vedlig bra både varme seter og varmeapparat, feil er:1.det er OPEL 2. må ha tomgansgreulator, går ikke på tomgang når den er kald, 3.bulk i ei bakdør. og 4.bensin tanken bør byttes da den ikke liker full tank noe særlig, drypper litt. Fri omreg å greier.PM om du er inntrisertPer-Joar
Kverna Posted September 30, 2008 Author Posted September 30, 2008 Bil er innkjøpt. Tråden kan stenges Min fotoblogg
Recommended Posts