Guest Danielolsen Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 har en rallybil, en mk4 med påmontert orginal dobbelportet enkel weber. (1600cvh )den er ganske grei å få opp i turtall og sånt, men vil at den skal gå bedre og lurer derfor om det lønner seg å få sendt inn en kam til omfiling, eller om jeg bare skal montere en xr3ikam.... er det noe forskjell fra forgasser(kam) og innsprøytnings(kam) eller er det noen her som har en hvasskam liggende som jeg kan få kjøpe? (
escort rs turbo Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 2 dobble 40mm gassere sammen me en racekam å et grenerør få plana å porta toppen, så bør du nokk bynne å nerme deg 120 140hk?gå inn på burtonpower.co.uk eller vulcan enginering dær finner du mye rart til cvhdu kan jo oxo bruke 2,0l zetec motor me gassere. er d bilcross? da er d vel ikke lov me turbo. -86 escort rs turbo-89 sierra cosworth-96 mondeo 4x4-10 fiesta 1.4tdci
Guest Danielolsen Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 ja planen er å holde budsjettet nede så jeg lurer på om omslipte kammer er tingen å sette i motoren, sammen med fresa topp og ventilseter samt portet innsug og det som kan portes?nei, er ikke lov med turbo desverre diesel med turbo er lov though
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now