Jump to content

IS motor


Guest Fosnes

Recommended Posts

Har en IS motor, 205 blokk som jeg skal selge. Motoren er komplett og da er det med ledningsnett, hjerne, bensinpumpe, bensinpumpebrakett, original luftfilterboks, 2x luftmengdemålere. Innspruten og motoren skal være i orden ifølge forrige eier. Plukka motoren ut av en 89 modell sierra som skulle hugges. Bilen gikk en uke før, så skal være i orden;)

Har også ei tom 2,0 liter blokk stående. Vet ikke hvilken type, for det står ingen tall på den, men er ifra en forgasser- sierra.

Har også noen originale innsug til forgassere, og en 36/36 2 trinns weber, men må bytte den bensinsprederen som gir bensin i begge spjelda.

 

 

Alt kan selges i deler.

 

Gi bud!

 

Motoren står på Gjøvik i Oppland.

 

TLF 90881150

Edited by Fosnes
Link to comment
Share on other sites

Har en IS motor, 205 blokk som jeg skal selge. Motoren er komplett og da er det med ledningsnett, hjerne, bensinpumpe, bensinpumpebrakett, original luftfilterboks, 2x luftmengdemålere. Innspruten og motoren skal være i orden ifølge forrige eier. Plukka motoren ut av en 89 modell sierra som skulle hugges. Bilen gikk en uke før, så skal være i orden;)

Har også ei tom 2,0 liter blokk stående. Vet ikke hvilken type, for det står ingen tall på den, men er ifra en forgasser- sierra.

 

Gi bud!

 

Motoren står på Gjøvik i Oppland.

 

skal du ha for bare motoren uten alt dill og da???? :D

Link to comment
Share on other sites

skal du ha for bare motoren uten alt dill og da???? :D

 

Du får gi bud:) Vet ikke hva jeg skal ha igjen for den.

 

hvordan fordeler er det, og hva er nr på hjernen? er ute etter hjerne til grå fordeler

 

Er rød fordeler. Samme som sitter i lat`en. Vet ikke nummer på hjernen, men kan sjekke i morgen;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...