Jump to content

Hjelp til diverse

Recommended Posts

Guest SMTuning
Posted

jeg lure på hvor denne kontakten skal være.den ligger nedeom batteriet,det er en kontatk til dær,men den er sammenkobblet med en annen

DSC02364.jpg

så er det de 2 sangene neders i bildet.de kommer ut av en grå dings med fordlogo på.

DSC02354.jpg

den enen hær

DSC02355.jpg

og hær

DSC02356.jpg

disse 2 ledningen lå bare slik innmed skjemen atme der panstøfteren er.hvor hører de hjemme?

DSC02357.jpg

disse ledningen ligger atme ekspansjonstanken.hvor skulle de hvært?

DSC02360.jpg

denne lå også bare slik.veheller ikke hvor den skal.noen som vet?

DSC02361.jpg

denne blå ligger atme batteriet.hvet ikke hvor den skal helr.noen som har peiling?

DSC02363.jpg

er det noen som har oversik om det skal sitte en o-ring under det røret som er øverst til høyre på bilde?den på styresnekka

DSC02367.jpg

den er på bilde dær å,den som er til høyre over skruehodet

DSC02368.jpg

bilen er ikkeombyggd.det er en orginal 4x4 sierra cosworth.

håper noen kan hjelpe meg.

Posted

Hmmm.. Tror kanskje den øverste går til ryggelys-kontakten på girkassen.. Mener å huske det.

De to slangene er løs på min bil også. Er fra noe originalt, men har aldri vært i bruk så lenge jeg har hatt den.

De to som ligger med panserløfteren, kommer de ut med vinduen? Er kanskje varmtrådene i frontruten da.

De to med ekspansjonstanken er jeg litt usikker på. Skal vel ikke gå noe originalt der ihverfall..

Den som ligger der med vindusviskerne mener jeg er til oppvarming av spylerdysene. Ikke tatt de i bruk på min heller.

Det andre er jeg litt mer usikker på :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4