Guest eagle Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 Har en Mondeo 1,8TD 2000mod som jeg må kaldstarte om morningen. Byttet først glødepluggene for jeg trodde disse var defekt, men det hjalp ingenting. Målte da pluggene som ikke fikk spenning ved gløding.Stakk da innom Kverneland og kjøpte meg et nytt gløderele, men kan nå ikke helt finne ut hvor dette er plassert... Noen som vet?Kablene fra pluggene går under batteriet, så jeg regner med at det ligger der ett eller annet sted. Noen som har tegninger eller lignende på dette, eller har peiling på hvor dette ligger?
Cossie270 Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 Har en Mondeo 1,8TD 2000mod som jeg må kaldstarte om morningen. Byttet først glødepluggene for jeg trodde disse var defekt, men det hjalp ingenting. Målte da pluggene som ikke fikk spenning ved gløding.Stakk da innom Kverneland og kjøpte meg et nytt gløderele, men kan nå ikke helt finne ut hvor dette er plassert... Noen som vet?Kablene fra pluggene går under batteriet, så jeg regner med at det ligger der ett eller annet sted. Noen som har tegninger eller lignende på dette, eller har peiling på hvor dette ligger? Heijeg mener det relet sitter under batteriet ja..Går noen tykke ledninger inn på det..
Recommended Posts