forddigger Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 En på jobben vurderer å selge vingebilen sin. Er i sinnsykt bra stand (eieren er veldig pirkette )dette er en bil jeg virkelig råder folk til å kjøpe. hadde kjøpt den selv viss penga hadde vært her. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link
Turboterje Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 (edited) Går her i distriktet den der, gjort mye med den i det siste. Men hvor bra det er gjort, veit jeg ikke Edited January 16, 2009 by Turboterje
Guest Sierraklev Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Er bra gjort det som er gjort med den.. samtidig har den blitt tatt godt vare på å ikke ihjelkjørt:)
Turboterje Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Nå har den gått rundt i distriktet her i hvertfal 5 år, den gikk mere sidelengs en rett fram, var nok litt shabby føre nåværende eier kjøpte den. Men han har gjort mye med den så den skal vel være bra nå, lyst på den sjøl je.den var meget fin for noen år siden, men som sagt i annonsa så er den litt sliten i lakk. Går helt greit
forddigger Posted January 16, 2009 Author Posted January 16, 2009 på de siste 2 årene så har ikke bilen gått mer enn rundt 20 mil. og lakken er etter det jeg har forstått på eieren den orginale lakken, så da må den nesten få lov til å være litt sliten hehe.
Stianwang Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Kjøper du en sierra cosworth i håp om at den aldri har blitt herjet med så er du ganske godtroen. "ALLE" cosworther har blitt herjet litt med. men mange har blitt herjet mindre med enn andre.. Du kjøper ikke en Ferrari/lamborghini for å kjøre pent og rolig med.
forddigger Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 Kjøper du en sierra cosworth i håp om at den aldri har blitt herjet med så er du ganske godtroen. "ALLE" cosworther har blitt herjet litt med. men mange har blitt herjet mindre med enn andre.. Du kjøper ikke en Ferrari/lamborghini for å kjøre pent og rolig med. hehe. så sant så sant
Recommended Posts