carbon Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 (edited) kjøleviftene gikk ikke, håndbrekket virket ikkje, også lakk den en del olje fra simmeringen på veien. ellers startet bilen å gikk stort sett vær dag, sef noen små ting som starter, bensinpumpe rele ogsånt som røk, men det følger med. også tok eg jo seff topp pakningen i sommer.så no e motoren bygget opp igjen fra bunn til topp. fikk motoren igjen på lørdag. Edited February 16, 2009 by carbon 4x4 cosworthE46 Touring
Guest kenneth birkeland Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 kjøleviftene gikk ikke, håndbrekket virket ikkje, også lakk den en del olje fra simmeringen på veien. ellers startet bilen å gikk stort sett vær dag, sef noen små ting som starter, bensinpumpe rele ogsånt som røk, men det følger med. også tok eg jo seff topp pakningen i sommer.så no e motoren bygget opp igjen fra bunn til topp. fikk motoren igjen på lørdag. Kva kom det på å bygge motoren opp igjen?Bilen såg jo bra ut den. (Motoren og)
carbon Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Motoren kom på ca 35laken.bilen ser helt ok ut. lit rust i hjulbuer og noen skraper på fangerene. ska lakke fangerene opp igjen i år også tar eg hele bilen neste vinter , då blir det ny farge også. 4x4 cosworthE46 Touring
HÅK Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 denne bilen gikk bra når han var her men det begynner å bli gammelt da som jeg har lest i tråden så har det vært noen eigere etter han var her å de har garantert vært harde på gassen vil jeg tro. det som ble gjort med den her var vel hvis jeg husker riktig er reggreim tårnstag diffoppheng cossy vinge byttet girkasse byttet interiør grov rettet bakskjerm bakfanger bakre potte å andre hjul å noe annet småtteri... jeg syntes den var gøy å kjøre da lykke til med oppbygging av den TangeruD1
Guest kenneth birkeland Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 denne bilen gikk bra når han var her men det begynner å bli gammelt da som jeg har lest i tråden så har det vært noen eigere etter han var her å de har garantert vært harde på gassen vil jeg tro. det som ble gjort med den her var vel hvis jeg husker riktig er reggreim tårnstag diffoppheng cossy vinge byttet girkasse byttet interiør grov rettet bakskjerm bakfanger bakre potte å andre hjul å noe annet småtteri... jeg syntes den var gøy å kjøre da lykke til med oppbygging av den Takker. Er ein del som må gjerast før den er bra igjen.
kjelli`s Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Seier Kenneth Glesnes det? Eg kjøpte den for ca 3 uker siden av han.Hehe, du kan berre tru ka du vil.Den funket aldri optimalt når han hadde den.Masse rare lyder i motor når eg fekk den, så holder på å overhale den.det var i fjor sommer,om jeg ikke husker helt feil... å jeg har aldri nevnt noen kenneth.... det er jo ca 100 stykker som har hatt den bilen på 2 år da... å ja,den gikk helt greit... tipper det var 350-400 i den....
Guest kenneth birkeland Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 det var i fjor sommer,om jeg ikke husker helt feil... å jeg har aldri nevnt noen kenneth.... det er jo ca 100 stykker som har hatt den bilen på 2 år da... å ja,den gikk helt greit... tipper det var 350-400 i den.... Hehe, ja er vist mange som har hatt denne har eg skjønt.Ja, har vert i kontakt med fleire som har kjørt bilen når den gikk optimalt. Gikk vist meget bra då seier dei.Blir kjekt å få den iorden igjen.
Guest kenneth birkeland Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Noken som veit ka farge koden på lakken er?
Recommended Posts