Jump to content

Mk3 stv


forddigger

Recommended Posts

Anbefaler ikke noe over 40mm ... med 50mm begynner du å få problemer med at bilen skraper nedi overalt..

 

syns det blir så vanlig med 40 senk og er etter min mening for lite. syns man bare ser att den er senket viss man sammenligner med en orginal ved siden av når man senker 40. såg att 2.8Tic hadde justert sin på 55/50 ca og syns det var rått. men skulle gjerne visst om den blir for sigen i rompa viss man senker likt.

Link to comment
Share on other sites

Min er senket 40/40 .. mener det er rimelig perfekt.. har målt fra hjulbuen til dekke å det er helt likt framme å bake.. ( med subb ) men for all del bare senk mere.. kanskje det er bare min bil som tar nedi ovver alt ( amfi sentret ) hehe

Ford Mondeo 2001 giha med ms design styling

Link to comment
Share on other sites

Min er senket 40/40 .. mener det er rimelig perfekt.. har målt fra hjulbuen til dekke å det er helt likt framme å bake.. ( med subb ) men for all del bare senk mere.. kanskje det er bare min bil som tar nedi ovver alt ( amfi sentret ) hehe

 

men må bare si att bilen din er helt nydelig. var perfekt med 40/40 på bilen din. så trur kanskje jeg går for det jeg også. hvor kjøpte du ditt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bør bytte dempere skal du senke 50mm.

 

Edit: Noen som har bilder av sin Mk3 stv med senk?

 

kommer til å kjøre med kun fjører til demperene blir kaputt. så blir det andre dempere da. nærmer seg faretruende att jeg må skifte clutch så da går det med en del penger der

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tillater meg å bumpe denne tråden og samtidig etterlyse litt bilder av stasjonsvogner med litt forskjellig senk. Jeg står nå mellom Eibach og H&R 35mm, 40/40, 40/55 eller 50/50. Er veldig i tvil om hva jeg skal velge og hva som blir pent. Skal legge om til 8.5x19 så det må være fremkommelig også, er tross alt familievogn i aller høyeste grad :)

Link to comment
Share on other sites

Tillater meg å bumpe denne tråden og samtidig etterlyse litt bilder av stasjonsvogner med litt forskjellig senk. Jeg står nå mellom Eibach og H&R 35mm, 40/40, 40/55 eller 50/50. Er veldig i tvil om hva jeg skal velge og hva som blir pent. Skal legge om til 8.5x19 så det må være fremkommelig også, er tross alt familievogn i aller høyeste grad :)

jeg har H&R 35mm på min å med 20" så ligger hjulbuene bare 1-2 cm over dekkene

Mvh Ronny S


2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling :cool2:

2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV
2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV
2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling :)
1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan
1986 - Opel Kadett 1,8 GSI

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vært mulig å fått et bilde av bilen din? Tror du har "looken" jeg er ute etter hvis det er slik du beskriver. Jeg tror felgene vil fylle ut hjulbuene ganske godt med 40 innpress, så må ha 1 cm eller to å gå på jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...