Taumas91 Posted February 22, 2009 Posted February 22, 2009 heisann. drivleddet på sierran min er dårlig. jeg lurer på hvor jeg kan få tak i ytredrivledd foran. ford, mekonomen, bilxtra, meca kan ikke få tak i noe som helst. har sjekket. regner med drivledden jeg har er identiske med di som sitter på doch 4x4, cosworth 4x4 og scorpio 4x4. så kan jo se etter noe brukt isåfall.. men da vet man aldri hva man får. med tanke på stand osv. så det store spørsmålet er, hvor kan ytredrivledd og mansjetter til en sierra XR4x4 kjøpes? jeg har vært på cosworth.no sin nettbutikk så jo noe der. men det kosta jo 2000kr for et drivledd å 600kr for et par mansjetter!!!! da kjører jeg heller rundt med dårlig drivledd. hehe mvh Thomas Ford Sierra XR4i ProsjektFord Focus 1.6 3 dørs, bruksbil.
Taumas91 Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 ingen som noen gang har kjøpt nye mansjetter eller ytre drivledd foran til cosworth? ! mvh Ford Sierra XR4i ProsjektFord Focus 1.6 3 dørs, bruksbil.
Aggi Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 ebay??? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Taumas91 Posted March 1, 2009 Author Posted March 1, 2009 takk. fant noe der Ford Sierra XR4i ProsjektFord Focus 1.6 3 dørs, bruksbil.
Recommended Posts