Guest Powersound Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Hei! Som jeg skriver, har jeg en stol til salgs. Den er som ny bortsett fra et lite merke i den ser ut som noen hatt en 5:er eller noe i baklomma. Men ikke noe som synes vid første øyekast. Stolen er elektronisk men bare i høyde tror jeg. Pris: Bud Ta kontakt via PM eller på 91533401
forddigger Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Hei! Som jeg skriver, har jeg en stol til salgs. Den er som ny bortsett fra et lite merke i den ser ut som noen hatt en 5:er eller noe i baklomma. Men ikke noe som synes vid første øyekast. Stolen er elektronisk men bare i høyde tror jeg. Pris: Bud Ta kontakt via PM eller på 91533401 fra hvilken type mondeo er dette? og årsmodell?
Guest Powersound Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 fra hvilken type mondeo er dette? og årsmodell? Usikker... tipper -05 enplass... Blei usikker på om det er ST eller RS... er recaro hvertfall... står det i seteryggen. SKIKKELIG deilig stol
Guest Powersound Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 (edited) har du bilde av den? Jeg har ikke bilde av dem, men kan sikkert irdne det.... den står i garasjen til en kompis av meg. Men kanskje skal dit ikveld. Men ser ut som disse: Kommer fra en ST Edited February 25, 2009 by Powersound
Recommended Posts