Jump to content

Hjelpe til på treff?


351RS

Recommended Posts

Det hender jo iblant at vi trenger mer hjelp enn vi er folk til i styret, og nå fremst gjelder dette Rudskogen treffet 10 mai.

 

Det vi trenger er noen som kan stå litt flaggvakt, hjelpe til med parkering, og slike enkle ting. Men selv om det er enkle ting, så må det gjøres.

 

Så er det noen sniller sjeler der ute som kan tenke seg å hjelpe til litt.

Link to comment
Share on other sites

Har privat avtale med Hege jeg ;) hehe

 

Jupp :) Blir litt mere også som jeg ikke har fortalt deg om enda, men det fikser vi glatt!

 

Men ingen som kunne tenke seg å hjelpe klubben litt her da? Nå drar klubben til med to store treff i år , her og på Våler i juni, og vi trenger ildsjeler der ute til å hjelpe til! Ellers blir slike treff vanskelig å få til i fremtiden også!!

Link to comment
Share on other sites

Litt mer info om hva vi hadde tenkt:

 

Kjøringa begynner jo kl 1300, og varer til kl 1800. Vi hadde håpet å få så mange til å hjelpe til at vi deler det inn i 2 grupper, slik at ikke folk må stå så lenge. Det er jo tross alt snakk om 5 timer. Men vi legger inn en pause kl 1500 i en halv time, så da er det mulig å ordne litt mat osv, +at vi bytter på vaktene.

 

De som hjelper til får både drikke(brus) og mat i kantina, som er åpen. Seff gratis.

 

Er fint om du har refleksvest, men vi holder på å sjekke om vi har nok vester, slik at alle har lik vest. Hørselvern er frivillig, spør hvor mye du liker motorlyd, hehe.

Ellers er det vel walkie- talkie som blir utlevert til alle vakter, slik at vi har samband med hverandre. Og diverse flagg, som brukes når biler kjører ut osv.

 

 

I tillegg hadde det åsså vært fint med hjelp før kl 1300, da gjelder det å få alle biler på plass og slike ting. Dette gjelder jo i hovedsak bare før kjøringa begynner, da det sikkert dabber av med trafikk inn på området etter det.

 

Og til slutt er det rydding på området etter kl 1800. Dette vil jeg tro går rimelig greit, bare vi er litt folk.

 

Alt er ikke helt klart her enda, men jeg kommer tilbake til det. Spør gjerne hvis dere lurer på mer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...