Jump to content

alpine jvc 12" subber i kasse selges

Recommended Posts

Guest ZeroCool
Posted (edited)

hey har noe bilstereo jeg skal selge\bytte her..evnt byttes i nitrobil\biler eller batteribil\biler eller selges samlet for 3000.-..spilleren er helt ny.dvs tatt ut av eska..alt av kabler osv følger med på den...dette er ikke en spiller som spiller cd plater..den spiller på minne brikke eller ipod..å radio da..denne heter alpine ida-301...veldig veldig bra spiller da jeg har hatt samma tideligere.. forsterker er en jvc digifine... subbene er olympian series ||...bare alpine spilleren koster litt over 2000.- så om det er noen som skal ha litt helt grei lyd i bilen eller russebilen så er det løp å kjøp...sender ikke...bør hentes i tønsberg vestfold...

090425_145813.jpg

090425_150020.jpg

090425_150104.jpg

MVH

Eivind

41242698

tønsberg

Edited by ZeroCool
Guest ZeroCool
Posted

2500.- må vekk snarest...

MVH

Eivind

41242698

tønsberg

Guest ZeroCool
Posted

hehe..nettop. legg heller til 500.- å få med resten da vettø:) spilleren er helt ny å framstår som ny så sånn er det..du dere som taper på å bare kjøpe spiller i så fall:p

MVH

Eivind

41242698

Posted

Resten er jo jalla.. vil bare ha spilleren å¨bestaler ikke mere en 1000kr for den..

men lykke til videre med salget da.

Ford Mondeo 2001 giha med ms design styling

Guest ZeroCool
Posted (edited)

les hva som står øverst du...selges samlet:P skal du ha bare spiller så får du heller kjøpe ny..jeg kjøpte min på bilstereospesialisten:P

Edited by ZeroCool
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...