Jump to content

L 8 hjerne ønskes kjøpt.


Guest malfix

Recommended Posts

ønsker og kjøpe en l8 hjerne,trenger den fort.noen som kan hjelpe meg?47820277

 

 

Hei

 

Har en Orginal wolf l8 styreenhet om det er av interesse...

 

Kom med eit fornuftig bud...Har ingen behov for å selge så den ligger godt der den ligger vist det er skam bud...

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Har en Orginal wolf l8 styreenhet om det er av interesse...

 

Kom med eit fornuftig bud...Har ingen behov for å selge så den ligger godt der den ligger vist det er skam bud...

 

Ikke ment å ødelegge "ønskes kjøpt" tråden. Men hva er en Orginal Wolf L8 styreenhet. Jeg har sett det meste av Cosworth ecu,

og jeg vet at Wolf laget sine egne chiper til L8, men skulle gjerne likt å vist hva annet enn chip som er spessielt på den. Det dukker engang innimellom opp ecu/chip løsninger jeg ikke har sett før, og det er alltid artig å se hva som er gjort.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ment å ødelegge "ønskes kjøpt" tråden. Men hva er en Orginal Wolf L8 styreenhet. Jeg har sett det meste av Cosworth ecu,

og jeg vet at Wolf laget sine egne chiper til L8, men skulle gjerne likt å vist hva annet enn chip som er spessielt på den. Det dukker engang innimellom opp ecu/chip løsninger jeg ikke har sett før, og det er alltid artig å se hva som er gjort.

 

 

Selveste ecu¨en er vel kliss lik en vanlig l8,men chippen er totalt innekapslet i silikon å er ikkje mulig å bytte chip på denne uten å forsiktig fjerne silikonen,sann ellers trur ikkje ej den er noe anneledes,Men chippen funker veldig bra..skal gji 300 hk å 500 nm etter det ej har lest om wolf...

 

rett mej om ej tar feil 'PukkelRygg'

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...