Jump to content

V6 med automat boks ØK


Guest extremetoy

Recommended Posts

Guest extremetoy

er på jakt etter en v6 med innsprut, skal brukes i trial bilen. noen som har en billig motor på lur? det må være automat og komplett ledningsnett!

Link to comment
Share on other sites

er på jakt etter en v6 med innsprut, skal brukes i trial bilen. noen som har en billig motor på lur? det må være automat og komplett ledningsnett!

har en 2,9l innsprut motor liggende bare og komme og hente fordgutten har ledningsnett også til denne hvis jeg ikke husker feil

Link to comment
Share on other sites

er på jakt etter en v6 med innsprut, skal brukes i trial bilen. noen som har en billig motor på lur? det må være automat og komplett ledningsnett!

har 2.9i motor jeg.med hjerne.mener jeg har ledningsnett oxo.men ikke noen kasse.holder til på jessheim:)

Link to comment
Share on other sites

Guest extremetoy
har 2.9i motor jeg.med hjerne.mener jeg har ledningsnett oxo.men ikke noen kasse.holder til på jessheim:)

pris? stand?

Link to comment
Share on other sites

pris? stand?

motor gikk bra når jeg tok den ut av bil.men har kun kjørt den fra litt over rena å til jessheim så vet ikke noe historikk eller noe.vet bare at v6 til ford er veeeldig slitesterke så lenge man byter vann å olje å passer på temp.

.kan godt sende melding på tlf da jeg ikke bruker data så mye.

tlf 92459727

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...