Jump to content

Måle-Mikrofon


KingPin

Recommended Posts

Guest ykarlsen

Fungerer greit til sitt bruk den. Spillern sliter mye med å justere, siden jeg har senterkanal som er passivt delt... <_<

VDO sin mic ga bedre resultat syns nå jeg.... (da på vdo spiller selvsagt).

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
Blaupunkt Måle-Mikrofon <-- noen som har erfaringer med sånt? funker det bra?

hadde en slik på en pioner spiller fungerte helt rått der...sikkert ikke store forskjellen,blapunkt leverer ikke noe dritt etter min erfaring,iallefall ikke innom spillere...

Link to comment
Share on other sites

Guest ykarlsen
blapunkt leverer ikke noe dritt etter min erfaring,iallefall ikke innom spillere...

Da har ikke du hatt en Mp-52 enda..... Fy f** for en plage.....

Link to comment
Share on other sites

Guest ykarlsen
hehe;D hva slags problemer hadde du med den ykarlsen...?

Knapper fungerer ikke etter en stund. Må resette hele spillern for å få den til å fungere. Generelt treg, spesielt visst man skal bruke MP3. Syns den hopper for lett. Ustabil strømforsyning, må av og til ta av frontpanelet, og sette det på igjen flere ganger for å "starte" spilleren (diskolys i displayet). Den gamle blaupunkt som jeg tok ut var mye bedre. Dog fungerer radiodelen bra, men dette er jo blaupunkts store pluss.

Ser ikke hva som står i displayet fra førersetet pga vinkling.

På den gamle kunne man justere displayvinkelen. (Har spilleren montert høyt oppe til info.)

Noe mer nå a?

Link to comment
Share on other sites

hehe ;) okei...eneste jeg har hatt er at mp3-spillern er treig ja åsså noe med lyden men det er delvis meg som er ræv trur jeg:P men tilbake til greia...noen andre som har erfaringer?

Focus (2006)

Focus (2000)x

Sierra (1990)x

Citroen BX Millesime (1992)x

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...