Halvorsens garasje Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Heisann. Mitt navn er Eirik Halvorsen. Jeg leier et lokale på Bommestad. Hensikten var å være 2 mann på dette, men jeg er fortsatt aleine. Noe jeg syns belaster økonomien. Så jeg er rett og slett ute etter en ærlig sjel som trenger et sted å dyrke sin hobby; bil. Jeg må understreke at dette ikke er stedet for å bli stor på svart-jobber. Det er hovedsakelig hobby. Mine hobby-biler er for det meste Ford, noen Opel og har nå 240 bruksbil. Forutsetninger er ærlighet, fornuft og røddighet (og økonomi ) Håpefull hilsenEirik Halvorsen93 01 98 10 - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
tonyku Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Kunne vært greit å nevne om det er verktøy, bukk og slikt utstyr man bruker når man skal skru bil Bare ett tips. -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring
tuszi Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 send meg pm med info så skal jeg høre litt rundt med div kamerater som jobber som bilmek
Halvorsens garasje Posted May 25, 2009 Author Posted May 25, 2009 Kan kanskje gjøre det klarere at jeg er ute etter noen å dele dette med. Og det er for hobbybruk, så dessverre var det et tomt lokale med 2 porter når jeg overtok leia. Ingen bukk der nå. Det som er der nå er mitt. Og ser for meg at den som skrur bil pleier å ha ordnet seg med litt verktøy. Men jeg tar meg ikke råd til noe bukk nå med det første. Foreløpig har jeg heller ikke kompressor. Eneste maskin jeg har en omleggsmaskin(dekk). - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Halvorsens garasje Posted June 1, 2009 Author Posted June 1, 2009 Hei igjen! - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Guest aasen90 Posted June 1, 2009 Posted June 1, 2009 Kan kanskje gjøre det klarere at jeg er ute etter noen å dele dette med. Og det er for hobbybruk, så dessverre var det et tomt lokale med 2 porter når jeg overtok leia. Ingen bukk der nå. Det som er der nå er mitt. Og ser for meg at den som skrur bil pleier å ha ordnet seg med litt verktøy. Men jeg tar meg ikke råd til noe bukk nå med det første. Foreløpig har jeg heller ikke kompressor. Eneste maskin jeg har en omleggsmaskin(dekk). synd larvik er så langt unna oslo, hvis ikke skulle jeg uten tvil kjøpt meg inn hos deg. Har mange venner som går på mekken, og dem bruker bare arbeidsplassen sin som sitt lokale hobbyverksted, og der her ikke jeg alltid lov til å være! Lykke til videre
Halvorsens garasje Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 synd larvik er så langt unna oslo, hvis ikke skulle jeg uten tvil kjøpt meg inn hos deg. Har mange venner som går på mekken, og dem bruker bare arbeidsplassen sin som sitt lokale hobbyverksted, og der her ikke jeg alltid lov til å være! Lykke til videre Heh, trur det blir noe upraktisk for deg ja! -Det er en del som har denne fordelen på arbeidsplassen sin og. Bakdelen de har er at de må rødde opp mellom hver gang da. Men men, takk uansett - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Recommended Posts