xXx Posted June 1, 2009 Posted June 1, 2009 (edited) skal kvitte meg med litt deler for og rydde opp litt har en litt dårlig front fanger til cosworth sedan den er hvit og hel ikkje knekkt eller noe å ikkje så mye sig. side festene er knekkt og det er borret hull på hver side til sånn panser lås ellers er det grøfte lys med men i dårlig forfattning rust i reflektorene og sprukkne glass dere får komme med bud alt over 1200 blir vurdert en stk 4x4 turbo manifoil hel og fin 1000kr bud garanti ut døra holder til i rogalandrett uten for haugesundtlf 45432428mvh raymond Edited July 8, 2009 by xXx RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest Cosworth4ever Posted June 1, 2009 Posted June 1, 2009 Passer radiator rett over på 2 wd eller? Stor forskjell? Visst den gjør det så kjøper jeg både den og viftene med engang!
Fresh| Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Har du noen bremserør til bærebruene bak? Som er i god stand?
xXx Posted July 8, 2009 Author Posted July 8, 2009 har ikkje nok kunskaper til og legge ut bilder her;) så kom med ei mail adresse så skal eg sende noen bilder eg RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Øggi Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 har ikkje nok kunskaper til og legge ut bilder her;) så kom med ei mail adresse så skal eg sende noen bilder eg carpathian90@hotmail.com
Øggi Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 (edited) Hei. Hvordan legger man ut bilde på forumet?? photobucket.com / tinypic.com Kommer litt an på om du skal legge ut 3 eller 1. Tinypic er veldig enkelt å bruke hvis du bare skal legge ut ett bilde. Tinypic > browse > finn bildet du skal legge ut > upload det. Og etter det skal det være en remse med forskjellige "linker".Bruk det med [.img] foran. Kopier den linken og lim inn her. Enkelt og greit Edited July 13, 2009 by Ørjan GS
Recommended Posts