SierraRS2k Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 (edited) Ettersom jeg ikke klarer la vær å laga prosjekt av bilen når det først må fikses litt, noe jeg hverken har råd eller tid te nå, må jeg dessverre selge stajonsvogna! Orginalt er det en 1,8td, men ble for noen år tilbake bygd om med en 2,0 dohc av min far(div eiere etter det, sist en kamerat før meg).Den er godkjent med bensinmotoren, men det står ikke spesifisert om det er 8v eller 16v. Med andre ord kan en fint sette i en 16v, og den er like fullt godkjent;) Av rust er det noe overflate her og der.. Steder som må sveises er rammevange over bakre eksos samt bak festet til bakstilling samme side, bakerst på ihvertfall ene kanal og hjulbuer bak. Nye hjulbuer følger med. Ellers er det et godt utgangspunkt for en prosjektbil.. Hjulbuer framme er valset.Div deler som følger med:- Nytt 72Ah batteri.- 15" alu sommerfelger med to greie/to nye dekk(195/50).- Cosworth framfanger med spredere(trenger noe omsorg).- Baksete med nakkestøtter.- Ekstra girkasse, da den som sitter i har noe slark på lager inn, og foring på giroverføring.- Ny vannpumpe. Den er ikke kjørbar for øyeblikket, da bremseslanger bak er defekte.Selges for hbo 4000,- inkludert reg avgift. Har også en hel del deler som legges ut i egen tråd så snart jeg får oversikt!Bilder av bilen kommer i morgen. Per Egil HelgesenGjøvikpehelg@gmail.com41236689 Edited August 24, 2009 by SierraRS2k
SierraRS2k Posted August 24, 2009 Author Posted August 24, 2009 Bilen er nå pensjonert, men deler fra den+++ ligger under "deler til salgs".
Recommended Posts